000 | 01627nam a2200301 i 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 091217s2009 sp g spa | ||
017 | _aB 3862-2009 | ||
020 | _a9788480634892 | ||
080 | 1 | _a028 | |
080 | 1 | _a028.5 | |
100 |
_aDurán, Teresa _eaut _9507 |
||
240 | _aÁlbums i altres lectures | ||
245 | 0 |
_aAlbumes y otras lecturas _b: análisis de los libros infantiles _c/ Teresa Durán |
|
250 | _a1ª ed. | ||
260 |
_aBarcelona _b:Octaedro _c,2009 |
||
300 |
_a239 p. _c;23cm |
||
490 | 0 |
_aRosa Sensat _v;13 |
|
520 | 3 | _aNa nosa sociedade da comunicación e da cultura da imaxe, aprender a ler e aprender a imaxinar son dous obxectivos moi importantes da pedagoxía actual. Pero hai tantas maneiras de ler! A actividade lectora desenvolve en tantas direccións… Neste estudo, a autora céntrase na análise dos tres linguaxes primordiais –o oral, o textual e o visual- que conflúen na literatura infantil, e mais concretamente no álbum ilustrado. O álbum é un libro composto indistintamente, pero non arbitrariamente, por imaxes e palabras. Estes dous soportes comunicativos, aprehendidos en toda a súa dimensión cognitiva, outorgan aos lectores unha visión perspicua do mundo, á vez que desenvolven unha moi necesaria pedagoxía do imaxinario propia da era postmoderna. | |
521 | _aBAC | ||
650 |
_aLectura _9146 |
||
650 |
_aNenas _940695 |
||
650 |
_aNenos _943477 |
||
650 |
_aAnimación á lectura _91279 |
||
650 |
_aPedagoxía _9278223 |
||
856 | _uhttps://octaedro.com/libro/albumes-y-otras-lecturas/ | ||
997 | _e2 |