000 01627nam a2200301 i 4500
008 091217s2009 sp g spa
017 _aB 3862-2009
020 _a9788480634892
080 1 _a028
080 1 _a028.5
100 _aDurán, Teresa
_eaut
_9507
240 _aÁlbums i altres lectures
245 0 _aAlbumes y otras lecturas
_b: análisis de los libros infantiles
_c/ Teresa Durán
250 _a1ª ed.
260 _aBarcelona
_b:Octaedro
_c,2009
300 _a239 p.
_c;23cm
490 0 _aRosa Sensat
_v;13
520 3 _aNa nosa sociedade da comunicación e da cultura da imaxe, aprender a ler e aprender a imaxinar son dous obxectivos moi importantes da pedagoxía actual. Pero hai tantas maneiras de ler! A actividade lectora desenvolve en tantas direccións… Neste estudo, a autora céntrase na análise dos tres linguaxes primordiais –o oral, o textual e o visual- que conflúen na literatura infantil, e mais concretamente no álbum ilustrado. O álbum é un libro composto indistintamente, pero non arbitrariamente, por imaxes e palabras. Estes dous soportes comunicativos, aprehendidos en toda a súa dimensión cognitiva, outorgan aos lectores unha visión perspicua do mundo, á vez que desenvolven unha moi necesaria pedagoxía do imaxinario propia da era postmoderna.
521 _aBAC
650 _aLectura
_9146
650 _aNenas
_940695
650 _aNenos
_943477
650 _aAnimación á lectura
_91279
650 _aPedagoxía
_9278223
856 _uhttps://octaedro.com/libro/albumes-y-otras-lecturas/
997 _e2