000 02041nam a2200361 i 4500
997 0 0 _e2
003 CEP038
005 20240709121534.0
007 ta
008 080618s2008 sp c 000 fdglg d
017 _aVG 196-2008
020 _a9788497827249
040 _aBV
_dES-ScBG
_dCEP038
041 0 _aglg
080 _a821.134.4-31"20":087.5
100 1 _aAgra, Agustín
_d(1966- )
_eaut
_977849
245 1 0 _aCazaría salvaxe
_c/ Agustín Agra
250 _a1ª ed.
260 _aVigo
_b: Edicións Xerais de Galicia
_c, 2008
_e(Salamanca
_f: Gráficas Varona)
300 _a102 p.
_c; 21 cm
490 1 _a(Fóra de Xogo
_v; 112)
520 3 _aWotan, o Demo Negro ou Señor do Inframundo, tiña ollos de lume, o corpo invisíbel ás miradas e unha negrume inescrutábel ocupaba o baleiro que ía deixando. Nas noites de invernía saía de caza, dacabalo, coa compaña dos seus cadelos diabólicos, zugadores de sangue, que perseguían e degoaban canto atopaban. Mais, foi Ricardo Ferreiro, o rapazolo da aldea de Marselle que salvou o pelello por dúas veces, quen foi designado para ser o elixido. Cando regresou ao País do Vento, despois do seu longo exilio na Illa de Dona Escura do Mar Tenebroso, conseguiu cos poderes e artes alí adquiridos acabar con Wotan e pór fin a súa tiranía, que asolaba vilas e aldeas, aínda a custa de pagar un prezo altísimo por semellante afouteza. Novela de terror, misterio, bruxaría e fantasía, enfiada coa prosa primorosa das narracións populares dos vellos violinistas, Cazaría salvaxe non deixa alento ao lector até a súa derradeira páxina.
655 7 _aNovela de terror
_98964
655 4 _aNovela de terror
_98964
655 0 4 _aBrujería -
_vNovelas.
_9206200
655 0 7 _aBruxería -
_vNovelas.
_9206201
655 7 _aFantasia -
_vNovelas.
_964198
655 4 _aFantasia -
_vNovelas.
_964198
655 4 _aNovela de intriga y misterio
_915189
655 7 _aNovela de intriga e misterio
_929223
830 0 _aFóra de xogo (Xerais)
_940273
852 _aPED083