Vista normal Vista MARC Vista ISBD

Albumes y otras lecturas : análisis de los libros infantiles / Teresa Durán

por Durán, Teresa [autor/a].
Tipo: materialTypeLabelLibroSeries: Rosa Sensat ;13.Editor: Barcelona :Octaedro ,2009 Edición: 1ª ed.Descrición: 239 p. ;23cm.ISBN: 9788480634892.Títulos uniformes: Álbums i altres lectures.Materia(s): Lectura | Nenas | Nenos | Animación á lectura | PedagoxíaRecursos en liña: Faga clic para acceso en liña Resumo: Na nosa sociedade da comunicación e da cultura da imaxe, aprender a ler e aprender a imaxinar son dous obxectivos moi importantes da pedagoxía actual. Pero hai tantas maneiras de ler! A actividade lectora desenvolve en tantas direccións… Neste estudo, a autora céntrase na análise dos tres linguaxes primordiais –o oral, o textual e o visual- que conflúen na literatura infantil, e mais concretamente no álbum ilustrado. O álbum é un libro composto indistintamente, pero non arbitrariamente, por imaxes e palabras. Estes dous soportes comunicativos, aprehendidos en toda a súa dimensión cognitiva, outorgan aos lectores unha visión perspicua do mundo, á vez que desenvolven unha moi necesaria pedagoxía do imaxinario propia da era postmoderna.
    valoración media: 0.0 (0 votos)
Tipo de ítem Localización actual Sinatura topográfica Número de volume Dispoñibilidade Notas Data de vencemento Código de barras Datos do exemplar
IES do Barral
Sala préstamo
80 DUR álb 13 Dispoñible Colección Rosa Sensat. 13 PED083000003303

Na nosa sociedade da comunicación e da cultura da imaxe, aprender a ler e aprender a imaxinar son dous obxectivos moi importantes da pedagoxía actual. Pero hai tantas maneiras de ler! A actividade lectora desenvolve en tantas direccións…
Neste estudo, a autora céntrase na análise dos tres linguaxes primordiais –o oral, o textual e o visual- que conflúen na literatura infantil, e mais concretamente no álbum ilustrado. O álbum é un libro composto indistintamente, pero non arbitrariamente, por imaxes e palabras. Estes dous soportes comunicativos, aprehendidos en toda a súa dimensión cognitiva, outorgan aos lectores unha visión perspicua do mundo, á vez que desenvolven unha moi necesaria pedagoxía do imaxinario propia da era postmoderna.

1º-2º BAC

Coa tecnoloxía Koha